20.12.2013

Jouluhuone

Moikkamoi, ja ihanaa viikonloppua!

Ei oo vielä täällä näkyny joulusisustusjuttuja! Vaikka joulu pursuaaki jo joka tuutista, nii lisätäähän nyt tääkin merkintä vielä, kera kuulumisien. En oo tänään ollu koulussa, koska hoitelin pienempiä kotona (tein ruokaa, ja siivosin turkasen kaatuneet maiot.....). Huomenna viimestä kertaa kouluun tänä vuonna, toikkarit kouraan ja lomalle! Tai siis mun tapauksessa näillä suunnitelmilla Zeppeliiniin :D Lahjat pitää antaa kauempanakin asuville ystäville, ja mikäs sen parempi kohtaamispaikka, kun Zeppeliini, kaikkine vaatekauppoineen, joulualeineen, kahviloineen... Ehei, ei tee hyvää mun lompakolle, mutta kerrankos sitä eletään!

Tänään teen viimeisenki joululahjan valmiiksi, ja sunnuntaina on Aaponpäivä konsertti. Tervetulloo kello 20 kuuntelemaan kaunista kuoromusiikkia näin meän osalta ;) Haha, ja tänään siivotaan.


No onpa erityisen hyvälaatuinen kuva. Voin sanoa, ettei musta oo pimeäkuvaajaksi, mutta toivottavasti se ei häirihe.

Mun työpöydällä on siis tämännäkönen tuikkukuppi, jossa poltan suunnilleen joka päivä tuikkuja. Se tuo kivasti tunnelmaa :3 Tuikkukupin oon saanu joululahjaks eräissä pikkujouluissa muistaaksni viimevuonna ja kivet äiti on hankkinu jostain.



Kröhömm.... Lipaston päällä on lasipurkki, jonka sisälle oon tunkenu jouluvalot. Niitä vartioi kolme tonttua.



Lipaston vieressä lattialla on pieni muovikuusi koristeineen.



My dayssa nää valot jo näkykin, eli mun ikkunassa olevat jouluvalot.


Ja vielä mun hylly, joka muuttaa muotoaan lähes kahden viikon välein. Tänä jouluna se näyttää tältä. ^

Sitten tossa hyllyn vieressä seinällä on mun joulukortit, joita oli tuolloin kuvaus session aikana tasan yksi. Nyt niitä on neljä.

Koko huoneesta olis kans ollu kuva, mutta näi kälkeenpäi huomasin, että siellä köllötteli ne lahjat, ni en laita sitä nyt tähän :D

Niistä postauksista, niin vuoden leivonnat on tuloillaan, ja ehkä jonkunnäköinen muistelu kenties. Ja mielipide saattaa mennä ens vuojen puolelle, mutta katsellaan.

Hauska ja rentouttavaa joululomaa ihanat!♥


xTellu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tervetuloa Piece of cake -blogin kommenttiboxiin! Tänne voit lähettää kysymyksiä, mietteitä, kehuja, RAKENTAVAA kritiikkiä, ehdotuksia jne. Vahvistan kommentit ennen niiden julkaisua. Ilkeät, asiattomat ja loukkaavat kommentit menevät suoraan roskapönttöön!

KIITOS♥